lördag 14 mars 2009

klipp


Klippte mig idag och fick tjuvlåna 100:- från lillesonens spargris :)

Sen åkte vi in och hämtade saaben som stått vid mannens jobb sen i tisdags. Mannen åkte till garaget och vi andra åkte till Ica och handlade lite mat.

Ute är det dystert och grått.. ska jobba imorgon och på måndag och sen jobbar jag till helgen igen.. *suck* dessa helger.. men, men, det går ju inte att byta jobb som det ser ut nu i världen heller, det finns ju "inga", fast jag trivs på jobbet så det är inte det, det handlar om att vi är tvugna att jobba 9 helgpass på 9 veckor.... och den här jäkla finanskrisen tär ju på oss fattiga människor, de fattiga blir fattigare samtidigt som de rika blir rikare, ingen rättvisa finns det..

Nej nu ska jag inte bli sån, tänka POSITIVA tankar är det som gäller..... auummmm.. hehe..

Storesonen spydde i torsdags natt och var däven hela fredagen.. stackaren... fattar inte vad det är för någon elak bacill vi smittats av, båda ungarna har spytt, fast med en veckas mellanrum, jag och mannen har haft illamående och feber.... konstigt!

Nu ska jag bara ta det lugnt, tvätten är väl klar snart och sen ska middag lagas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar