fredag 24 april 2009

Aneby marknad...

..är det idag och solen den skiner, det är redan 15 grader i skuggan! HÄRLIGT!!!
Storesonen var pigg så han fick gå till skolan! Vi ska eventuellt åka till marknaden idag.. mannen är ju på möte på arbetsförmedlingen och sen ska han jobba på en bil under dagen.

Imorgon är det fest för Jocke i Landsbro och vi ska åka dit till klockan 15.
Jag jobbar inatt och hoppas på att jag fått semester för nästa natt!!
Lillesonen vaknade i dag när jag väckte storesonen för han ville spela lego-batman.... så det har han gjort en stund, men nu får han inte spela mer förräns storesonen kommit hem! Gissa vem som tjatar.....

I går drog jag fram hängmattan, och la mig i den för att vila lite och vaknade sen av att jag snarkade! ;)


1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera