torsdag 15 april 2010

trött...

o sliten känner jag mig, det har varit 4 tuffa veckor på jobbet nu, undrar när det ska lugna ner sig, samt att många är sjuka.. tror jag det när vi sliter ut oss på detta sättet.. så nu ska det bli såååå skönt att bara vara ledig tills torsdag 22/4!!! Fantastiskt.. o det tänker jag vara också, måste vila upp mig mellan varven, längtar efter semestern!!! Mannen ska vara i Kalmar nästa vecka må-fredag o ta kranutbildning, så nån jäkla vila blir det ju inte på det sättet, men tack o lov för skolan, så man får förmiddagarna för sig själv åtminstone :)
nåväl, jag hoppas på bättre tider och att allt går bra.. det är ju vår åtminstone!

2 kommentarer:

  1. Hejsan jag jag fixar och domnar hemma jag måste kan inte sitta still och päsa och dessutom är arbetslös dock så har jag fått sommarjobb men det är ett tag tills dess.
    Och på iva så hade några bestämt sig redan att jag inte fick visa vad jag gick för när jag väl hade haft mötet med lisbeth tråkigt men så är det och jag kommer inte att bråka. fast jag skulle kunnat ta upp det till facket men sån är inte jag. alla ni undersköterskor är gulliga men vissa ssk ville helt enkelt inte sammarbeta eller tala om vad jag gjorde som jag jag kunde göra bättre. men men tragiskt.

    nä nu så ska jag och Nova ut i trädgården igen och gräva alltid mycke att göra innan man bluir klar när man är ny hus ägare ha det så bra vila upp dig och hälsa dom på jobbet kram petra

    SvaraRadera
  2. åhh vad trist!!! Det är ju det vården handlar om, samarbete!!! suckar djupt.. skulle oxå vilja göra något nytt, men i dagsläget handlar allt om ekonomin så säja upp sig gör man ju inte i första taget.. men dyker det upp något intressant kommer jag att söka... ha det gott!!! kram

    SvaraRadera