onsdag 4 februari 2009

Fin tröja


Var ju tvungen att handla idag, så jag hämtade store sonen vid skolan, sen åkte vi till Aneby och passade även på att hämta min fina stickade tröja som min mormor gjort!
En riktig ylletröja som går till knäna! Helt underbart att ha nu när man är frusen!
Skickade ett blommogram som tack för slitgörat, hoppas det kommer fram som det ska, då det får åka buss.. hihi...
Joakim är hemma idag, febrig och mår inte väl han heller.
Har eldat lite i kakelugnen för det är så röset ute! Kylan går in genom märg och ben.. brrr....
Min stackars Chef ringde och undrade om jag kunde jobba, men tyvärr... :(
Det får bli en annan gång, ska ju försöka kurera mig så jag kan jobba till helgen!!!!
Det är mycket sjukdomar som går, både bland barn och vuxna.
Vi har haft ett stort tryck på IVA nu ett par veckor, pust, men det går det med.
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar