torsdag 5 februari 2009

snöigt


Är fortfarande lite hängig och hostig.. tråkigt!! Får leva på panodil och apelsiner, för att hålla mig uppe i helgen :)
Jag ska ju jobba... sen nästa vecka är det ju sportlov, och då jobbar jag onsdag + torsdag natt.
Chefen ringde idag också och frågade om jag kunde jobba, men jag sa att jag vill kurera mig så mycket jag bara kan tills imorgon!!
Man känner sig hemsk när man nekar till att jobba extra, då det är dåligt med folk vi kan ringa in, men men, det får jag ta igen sen!
Mannen är också hemma och är hängig, dock lite piggare idag!
Store sonen var hos en kompis och lekte, den lille var hemma och spelade både x-box och dator... han blir väl fyrkantig snart :) ,får ta tag i det när vi är pigga igen!!!!
Inatt började det snöa, och jag tog en bild på vårt "julträd" ;), fortfarande med kulor i.. hihi.. har bara inte haft ork eller lust att ta ner dem.
Grannarna får väl gärna tro att vi är knäppa! haha, men i Sunhult har faktiskt flera kvar sina lampdekorationer i trädgårdarna, så då gör väl inte detta något!

*krya på oss-kramar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar