måndag 9 februari 2009

hej mitt vinterland


Jo, nu har ju åtminstone barnen roligt när det för en gångs skull är snö på deras sportlov! Men jag längtar efter våren då man kan lukta på blommorna.... :)

Jag sov gott inatt, lite länge på morgonen kanske, men vi är ju lediga :)
Fick ta lite hostmedicin vid halv fem i morse för jag hostade och hostade så jag höll på att bli galen, och det var klart tröttande det med :)
Jag är ju ingen morgonmänniska, så de dagar jag måste upp vid kvart över 6 för att äldste sonen ska till skolan är hemska... men jag kan ju lägga mig en stund när jag kommer hem intalar jag mig alltid, försöker göra det när jag ska jobba natt, men annars när man har varit nere vid bussen och fått i sig luft då är man ju pigg sen :)

Var i Aneby en sväng och handlade, tittade upp till mamma och pappa också.
Och vi åkte bort till kretsloppet där jag hittade en söt tavla för 10:-
En annans skräp är ju en annans skatt *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar