lördag 7 februari 2009

Vilken natt...


Började på en enkelsal tillsammans
med en undersköterska + en sjuksköterska,
men efter att jag gick ut och hade fikat vid tio över elva, så fick jag hjälpa till på en stor sal där 3 IVA patienter låg, sen kom jag aldrig därifrån :) det gick i ett, hela tiden, vi kunde inte sätta ner våra rumpor en sekund!!
Så de fick klara sig så gott de kunde "där nere", och som väl var så sov patienterna "där nere" gott hela natten!!
Men vid 4 var jag bara tvungen att gå ut för att äta + få i mig lite kaffe, då blev jag som en ny människa! :) Härligt, men bara det inte blir en likadan natt igen, det sliter något otroligt i längden.. och vi har ju haft ett ruschigt tempo i ett par veckors tid..

*morrar* på läkarna som inte kan skynda på lite.....

Men , inget ont som inte har något gott med sig, jag har inte sovit så gott på länge, jag sov som en stock tills mannen kom och väckte mig vid halv 4 med kaffe.. annars hade jag nog sovit tills jag skulle åka, det tror jag.

Nej nu ska jag iväg om 3 timmar, bäst att vila och äta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar